Salam Perkenalan..



ASSALAMUALAIKUM !

Lama sebenarnya aku tinggalkan blogger ni. Sebab dulu aku guna domain berbayar, tu pun tak update mana sebab tahun exam. So sekarang domain tu dah expired aku kembali balik pada free domain. Nama aku Muhammad Syahir Afiq Bin Mohd Yusoff, korang boleh panggil aku Syahir, Afiq, AA (nickname aku) atau apa-apa jelah, janji jangan nama yang merapu. Aku tubuhkan blog ni untuk kongsi ilmu aku dan kongsi apa yang berlaku di sekeliling aku, InsyaAllah. Aku sebenarnya masih belajar, baru je tingkatan4. Orang cakap tingkatan 4 "Honeymoon year" tapi tidak sama sekali, time form4 lah kita kena backup semua yang apa kita belajar untuk ready for SPM .. Ok lah sampai sini sahaja, kalau ada apa2 komen or cadangan silalah comment or email pada aku. Aku bab blog ni takda lah mahir sangat. Kalau aku ada buat salah, silap ke, tegur lah aku. Manusia sentiasa tak dapat elak daripada melakukan kesalahan. Akhir kata..
"TOLONG JAGA TEPI KAIN AKU"
Assalamualaikum

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Salam Perkenalan..

  1. awesomeeee (y) Ehh macamana kau buat emoticons tu? I mean gambar warna kuning tu :B

    ReplyDelete
  2. Cari dekat google je. Copy link gambar tu. pastu tekan insert image pastu taruk lah link tu..

    ReplyDelete
  3. Oh ooookay! Best gila ayat ayat kau. Ni mesti karangan selalu dapat markah penuh. Kaaaan? :)

    ReplyDelete

Search

Blog.Syahir. Converted by LiteThemes.com.